< Till bloggens startsida

Kommer några blogg inlägg till innan jag går i graven här!

Tjena!
Som ni har hört ska jag bara överge den här bloggen! Sagt tisdag på mondoblog, pågrund av att mondoblog har ett bättre blogg system! Kanske kan växa bättre där med, ska nog börja video blogga också. Ska bli himla skojigt det här. Jag kommer alltid med nya ider så himla skoj! Något som dock är mindre skoj är att jag fick reda på att, fitt white club stänger ner i morn! Vafan vafan vafan tänkte jag... Men fick ett tips av isak ajax, tack som fan! Så nu ska det supas i uppsala endå om vi inte kommer in på saga krog vill seja! Vi får la hoppas men det ska nog inte vara några problem! Sen en till hemsk sak........ Vinz har blivit beronde av fanta, och peppsi haha! Riktigt hemskt alltså hört att man blir tjock och får håll i tänderna av sånt stämmer det? xD Peace :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0