< Till bloggens startsida

Nu har jag tagit ett stort beslut i livet!

Jag har bestämt mig, för att allas bästa... Allifal min omgivnings bästa, jag slutar spela LoL! Jag får folk runt omkring mig att må så dåligt. När jag blir sur blir jag värkligen inte lite sur... Jag får sådan lust att slå sönder saker bli ju rädd själv, när jag får tankar att slå på datorn/skärmen så mår jag bara dåligt! Gråter ju ibland till och med. Ja då måste man aggera! Ett spel beronde är absolute inte bra. Och jag måste göra nått åt det så tog ett bra beslut tycker jag sen skiter jag i vad dom jag spelar med tycker! För vem ska jag tänka på? Mig eller dom liksom... Det här är alvarligt jag ser sjukt alvarligt på ett beronde och har jag fastnat i ett så tar jag mig ur det! Sån är jag har även ett socker beronde som heter duga, läsk och godis är min vardag. Tar mig ur det med just nu, kämpar som fan med sånt här! Ska värkligen visa att jag kan klara det. Folket förstår inte hur jag känner tänker jag ibland... Men såklart ni gör men där är bloggen en bra del! Här kan jag värkligen skriva av mig! Det är hemskt med beronden det ska man ta sig ut innan det har gått för långt! //vincent
Kramens på er läsare!



Kommentarer
Lucas

Lycka till!

Det krävs mycket att erkänna sina brister och kämpa för att lösa de, så bra gjort bara där. Jag hoppas du lyckas med allt sen också.

2012-04-25 @ 01:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0