< Till bloggens startsida

Vet att det har bloggats dåligt idag...

Byebye blogg.se inom snarframtid!...
Vet att det har vart dåligt med bloggande idag, checka in mitt nya projekt... www.mondoblog.se/vinzi Där kommer jag blogga i framtiden, just nu äre strul med en header jag vill få in där. Men kontaktat supporten, så snart ska den också vara på plats! Men så länge jag inte bloggar där kommer jag blogga här, det är bara lite test inlägg och sånt som gjort! Eller ja det sista va seriöst, känner mig duktig som faktist har slutat ett tag med den drogen, energydricka... Farligt skit kan ju faktist skada lever och sånt! Liksom man vill ju innerst inne inte dö i förtid! Det skulle la vara hemskt, jaja mondoblog blir mitt nya hem inom snarframtid! Kommer skriva ett inlägg innan jag överger den här bloggen! Men ett tag till vill jag hemskt gärna att ni läser här! För den andra är under konstruktion! Vill också bjuda på en fin bild på min hand... 
Sjukt pervo min hand är va ;D Haha skulle måla nått annat först, slutade sådär

Kommentarer
SARAH CARLSTEN

Ha en awesome fredag! :*



/ http://sarahcarlstens.blogg.se (:

2012-04-27 @ 00:33:44
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/
pippih

Hoppas din vecka har vart helt okej om inte ännu bättre? (:

Behöver tips på vad man kan blogga om, så kom gärna med tips skulle vara grymt! ^^

Kram Pippih

2012-04-27 @ 10:08:34
URL: http://pippih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0