< Till bloggens startsida

Början på dagen!

Ja det är ju bara början på den här dagen en så länge! Idag började jag med ja ni vet det vanliga äta frukost och allt det där blabla xD! Sen kollade jag mobilen typ 5 olästa sms från min älskling. Hon trodde ju att nått va fel efter som jag inte har svarat på sms! Men så kan det ju vara. Hadde inte kollat mobilen fören jag skulle till skolan xD! Men endå idag ska jag väl till ungdomenshus kanske! Träffa kul folk och i morgon kommer älskling :D! Då ska vi åka till min pappa. Tror ingen helg har varit så underbar hos pappa som den här kommer bli! Fan vad jag längtar! Hoppas ni som läser det här mår det bra för det gör jag allifal! :) Nu ska jag gå och vara social med folket som gör mat åt oss här på röda vilan idag! Isak och Ida tack vare dom får jag mat idag med xD!ohh sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0