< Till bloggens startsida

hejhej sorry för sen upptadering!

Cha!
Nu va det ju ett tagsen igen, inte bra men nu är jag tillbax igen! Vi kan börja med helgen, tjejen va hos farsan med mig så klart! Vi gjorde väl inte så mycket i fredags va det bara chill, lördagen gick vi ut med hunden åt mat med familjen + farmor Sen bastade! Ja det va lördagen och fredagen :P! Igår då tjejen va hemma hos mig i enköping några timmar fick träffa resten av min familj vilket gick väldigt bra! Sen så va det ju dags och seja hejdå alltig lika jobbigt att se tjejen åka eller att åka ifrån henne :(! Men hon kanske kommer hitt i helgen vilket är azum! Hoppas hon kan det. Idag då varit med Isak hängde på stan med isak, nattis, nixxie :P! Vilket va väldigt kul sen drog jag väl till skolan typ kl 1 och va iväg och hjälpte dom att handla mat, städda pingis rummet! Sen fick jag fika YEAAH! Och nu sitter jag här hemma och grejar lite med min iphone! :P Får väl se vad som händer idag då :P!
ISAK FÅR STÅ FÖR BILDEN FRÅN STAN IDAG :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0