< Till bloggens startsida

Nu ska jag sova! =)

nu ska jag sova som ni kanske såg :)! Idag har jag varit på möte det gick fint, blir faktist skum disco i år med! Woho *GLÄDJE SKRIK FRÅN MÅNGA UNGDOMGAR*! Eller har jag fel på nått sätt ;)! Hoppas många kommer i sommar, Sprid gärna runt att det kommer vara ett skum disco! Jag kommer ut med datum och info längre fram mot skolavstlutningen i enköping! Men ni är välkomna från alla komuner runt om i landet! Btw jag har satt pappas fru på plats nu vissat var jag står! Sen om hon tog åt sig nått av allt jag skrev är en annan sak! Men Men vissa är som dom är nu ska jag sova som *RUBRIKEN* ;) hehe sov gott alla mina små pojkar och flickor xD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0