< Till bloggens startsida

Blir ett normalt inlägg utan nått ytube klipp nu ;)!

Jag börjar trivas i min klass! Ni såg kanske mycket skriverier om att jag hatad alla där.. Och sånt? Ja det va nått jag skrev för jag va så sur! Men ja skolan är väl så när den drar igång! Saker och ting löser sig =) idag har jag lärt mig photoshop bätre tack vare våran tuffa lärare håkan xD! Tack håkan för dom nya fineserna jag lärde mig :P! Sen va det bara och springa up på stan. Där bussen presic skulle åka iväg så jag missade den inte ;)! Vet jag är latt som tar bussen när jag kan gå! Men vafan man ska ju passa på ;) sommarlovskortet går snart ut :/ buhu buhu då får ni alla vänta med att träffa mig tills jag har fixat buss kort! Alltså blir det inget uppsala på 1 månad typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0