< Till bloggens startsida

Första Tävlingen nu!

Jag satt och spelade robot unicorn. Så kom jag på jag gör en tävling på bloggen!

Okej så här gör ni http://www.hamsterpaj.se/onlinespel/robot-unicorn-attack Spela hur mycket ni vill, när ni har ett bra high score! *Tryck på prtscn* Eller vad det står på erat tangentbord. Klista in i paint sän ladda up på fuskbugg.se! och skicka mig länken. När ni har gjort det är ni nominerade till tävlingen och där med kan ni bli veckans blogg! Ahh hoppas ni förstår annars kontakta mig på msn, facebook! Facebook: vincent tuffing westerberg msn: för er som har den. :) komentera länkarna!

Kommentarer
Kaisa

Vincent, varför hr du en blog som ingen läser...

+ att den e totalt Ointressant, precis som kissies blogg, bara Random skit överallt.



och jag e trött på Din gramatik.

Kägg in ett komma tecken här och där, annars blir hela texten fel !

2011-08-14 @ 22:05:25
VinZ

Kaisa folk läser den men komenterar inte? :) kissie har läsare annars hadde hon inte varit landets största bloggare lite efterbliven komentar du la nyss?

2011-08-16 @ 13:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0