< Till bloggens startsida

Min dag =)

Hej!

Min dag såg väl ut så här! Skolan... suger stenhårt, Sen drog jag hem en sväng. Satt väl lite vid datorn! Sen åkte jag till bålsta, skulle skejta! Men ångrade mig när jag kom ditt va väl lite fail! Men ja sånt händer! Tillbacka till Enköping där jag bor. Drog ner på ungdomenshus en sväng! Sen träffade jag ella, elin, my, cissi flumade med dom! Sen kom kasper så här på kvällen och knackade på och ville snacka! min dag! (copy from my blogg)
Hej!
Min dag såg väl ut så här! Skolan... suger stenhårt, Sen drog jag hem en sväng. Satt väl lite vid datorn! Sen åkte jag till bålsta, skulle skejta! Men ångrade mig när jag kom ditt va väl lite fail! Men ja sånt händer! Tillbacka till Enköping där jag bor. Drog ner på ungdomenshus en sväng! Sen träffade jag ella, elin, my, cissi flumade med dom! Sen kom kasper så här på kvällen och knackade på och ville snacka! min dag idag =))

Kommentarer
Lukas

min bärbara är bättre

2011-08-27 @ 09:27:05
VinZ

va xD

2011-08-27 @ 12:42:43
URL: http://vinziiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0