< Till bloggens startsida

alltid kul med seriösa besökare :D

Såg att folk har börjat med oseriösa komentarer på bloggen! Det uppskattas att folk komenterar. Men jag vill ha lite mer seriösa komentarer då med! Inga komentarer som släng up din rap låt och sånt! Den tiden är förbi, slutade med rap eller ja vad man ska kalla det? När jag va 13 år! Idag är jag 17 år lever vidare i enköping! Jag är ingen jävla ganster, Slut pratat om de! Uppskattar om ni inte nämner det och till er som sitter på stan och skriker enköpings ganster efter mig, Hur gamla är ni? 6 år eller... den tiden är förbi hörni väx up årdna up era egna liv istället! Många av er kommer kanske inse när ni blir äldre att era liv är helt fuckade! Jag försöker börja om på nytt, ska försöka komma igång med pluggandet och sånt igen! Men det är ni där ute som har fuckat mitt liv! Jag lätt er trycka ner mig, jag gick med på det! Men idag ser jag backåt och garvar åt er jävla töntar :D Kasta snöbollar i era huvuden *HAHAHAHA* Shitt vad ni är patetiska -_- Ni vet vilka ni är! Dom som inte har nått med det här och göra ta inte åt er! :) Livet lever man bara engång ta vara på det! Även om livet är skit just nu så kan det bli bra om några år. Många har haft en jobbig uppväxt som jag har haft! Många har haft det värre... Men vad som händer ta aldrig erat liv! *Finns så många andra utvägar :D*

Kommentarer
Isak Sten

I support you man! <3

2011-12-19 @ 22:10:56
alexander rask

ganska taskigt. jag va seriös. jag är bi

2011-12-19 @ 23:52:23
VinZ

vem i helvete bryr sig om du är bi dra? :S

2011-12-20 @ 08:14:53
URL: http://vinziiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0