< Till bloggens startsida

får väl lov att skriva ett inlägg! :)

Lovet flytter på =)
snart nyår jag har flyttat ett tag! Var är dock hemligt dom som vet det vet det! Fler behöver ju lixom inte veta det ;)... Hänt mig mycket som jag kanske har skrivit en del om... Men från deppigt skit till bra saker! :D Blir ett nyår hemma med familjen. Och många fler jag känner på mammas kompis sida! Hoppas det blir ett bra nyår, i morgon blir det raketer för hela slanten! På lördag flygger pengarna up i skyn. :D Ska köpa ny skärm i morgon om jag hinner förbi alina nått också! :D
Skulle blivit en header som en tjej gjorde åt mig! Men ja det blev det inte... Men jag tog aldrig bort headern för jag visste att det skulle bli jag och jecka igen... :D <3 Underbar tjej det där! Saknar henne massor! Vi ses snart igen älskling =) Vet dock bara inte när :/ nått efter nyår! :D Just fan efter lördag gäller det för mig att börja träna massor! Sex-pack 2012, Nyårs löftet! Och såklart ligger läsk och godis på det att dra ner med det massor! På lan blire vatten och 1 till 2 energydrickor! Och jag ska klara mitt nyårs löfte. Det svär jag på!
Glöm inte bort phottobloggen! :( Det kommer fler bilder nu! Fast där... vinzphoto.blogg.se

Kommentarer
Jecka

naw gullig du är!

saknar dig enormt!

hoppas vi ses nån gång efter nyår! det vore azum!!

Älskar dig <333

2011-12-30 @ 08:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0