< Till bloggens startsida

Saker och ting nu för tiden!

Saker har förändras det märks! Men vissa är fortfarande på mig jag orkar fan nte med att folk aldrig växer up sejer inga namn kan nte namnen på alla! Men jag vet att ni vet vilka ni är att skrika och skrika vinz du är ful och liknande saker. Vissar på omogenhet och att hota mig på internet vissar hur omogna ni är igentligen. Ni suger så jävla hårt en töntar! Orka er dra åt helvete! Så fort jag flyttar drar jag här ifrån från den här äckliga staden! Där alla vet allt om alla och snackar skitt om allt och alla! Det här suger så hårt det va dagens seriösa inlägg i bloggen! VÄÄX UP UNGAR OCH NI VET VILKA NI ÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0