< Till bloggens startsida

skattmansö AZUM DAG!

Jag har inte åkt skidor på 1 år det va väl lite svårt i början! men det gick bra sen. Har inte haft så där kul sen dreamhack winter 2010 :P! Tack micke att du gjorde min dag azum och snart blir det romme med dig :P! med andra ord vi är snow blades nördar. Eller hur fan blades stavas sak samma det va kul! Sen på vägen hem fick man höra om det jag skrev om i föra inläget! Det va väl så där att höra det! Jag såg helikoptern och hörde utryckningen! Det värsta va att jag och isak satt och skämta! och sa att det va mig dom skulle hämta när vi hörde utryckningen :(! men inte kunde vi veta men har idag lärt mig att man inte ska skämta när man hör utryckningar alltig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0