< Till bloggens startsida

chacha bloggen!

Som ni kanske har sätt så har jag bytit namn på facebook! Nara för att flickvänen ville det. Hon heter ju bertil i mellan namn :P Så jag fick väl ochså byta vi är bara för flum ibland. hon har förlovat sig med sin tjej kompis! elakt tycker jag xD jag och tjejen hehe annars har väl den här dagen gått ganska långt samt suttit och spelat wow är snart i 82 bara lite quest till och lite pvpande så är det löst nån mer än jag som lirar på executus men jag har ju sakt till mormor att jag ska sluta spela wow och spara pengar så hur tror ni det går? själv så måste jag typ börja lira private server eller nått för kommer inte klara mig annars hehe eller satsa mer på cs misstolka inte det som jag vet att visa gör xD gl till mig då saknar min bästaste tjej<3 :D wow bild här! Ny header vad tycks?

Kommentarer
josefinefalk

haha , snygg header+ bakgrund på dej ser jag :d

HAHAHAHAHAH gun-britt dååå ....



jag saknar dej med min ännu bästaste gun-britt <33333

2011-01-23 @ 19:22:29
URL: http://hhejjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0