< Till bloggens startsida

chacha blogen!

Dagen började med att jag försov mig mm jag är så duktig! sen typ failade jag med bakningen i skolan! SÅ JÄVLA SJUKT MED KAKAO DET HAMNADE ÖVER ALLT XD! men inte bara det utan efter skolan åt jag pizza med mormor gött som fan! sen skulle man ladda på mobilen. då ger dom mig 200 kr amigos! lixom det är inte vad jag vill ha jag vill ha INGET ANNAT CK = COMVIQ KOMPIS!
Men har ju värdens bästa mormor som räddade mig hon ladde på mobilen med 195kr så jag fick mina älskade fria sms så tiep SMS BOMBA!!!!!!! sen typ bråkat med lisa igen som typ ofta händer nu för tiden vilket är ganska jobbigt men sånt är livet tuvär!
det va typ min dag ;))
it´s me ;)
http://existenz.se/out.php?id=30552 lite natthumor så här på natten :) puss puss alla där ute :)<33

Kommentarer
Dessi

Du skriver både 'tiep' och 'typ', seriöst,patetiskt.

2011-01-15 @ 09:50:00
Beundrare

Hetnos

2011-01-18 @ 16:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0