< Till bloggens startsida

elskilstuna!

Chacha varit i eskilstuna hela dagen! Varit med bästa älskling. Förfan vad kul vi hadde jag failade lite hehe! Kastate mobilen förbi soffjäveln! När jag skulle slänga mobilen från hennes säng damp jag fick xD! Hehe sen åkte jag tåg hem fick sitta 1 timme på centralen i strängnäs! Och rulla tummarna mobilen dog på vägen hem. så kunde inte snacka med min bby :/ vilken va väldigt synd saknar henne massor! Hon gjorde min dag underbaraste flickvänen jag har haft seriöst! Vad gör ni andra 1 lördag som denna då? nytt mellan namn enligt min flickvän gun-britt xD :)
dgssgsg
älsk

Kommentarer
jossan

naaw sööötis . vincent gun-britt HAHAHAHAHAHAHA . älskling kommer aldrig glömma denna dag ....

fan vad kul jag hade ....

saknar dej enormt mkt redan ....

HAHAHAHAHAH fan vilken fail med din mobil :d



min syrra hälsar D:



puss på rey bby <3

2011-01-22 @ 21:29:17
URL: http://hhejjosefine.blogg.se/
VinZ

tjena älskling blev en riktig fail älskar dig kommer aldrig glömma denna dag jag heller<33

2011-01-22 @ 21:37:48
URL: http://vinziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0