< Till bloggens startsida

öjj jag dricker faKtist MonsTeR!

öjj hörni vet ni vad jag gör?... KOLLA TOPIC ;D jag har nu varit på ica och handlat åt morsan och danne! tycker faktist jag är duktig!? Har gymmat kört kasper igenom en tönel! och jag har varit förbi mormor! stolt hehe ni borde ge mig creds ;D! Jag har kul sitter och flummar med amanda och älskling. Men amanda avbryter bara älskling när hon ska snacka med mig! blääähhhh på henne! hehe dom är gulliga tillsamans förlovade och allt ju xDhej

Kommentarer
din brud

men älskling då ....

hon är bläääääääh !

HAHAHAHAHAHAHAHAHA !

älskling jag är fluuuuuum !!!!

rosa elefanter är fina !!!!

2011-01-24 @ 20:02:57
URL: http://hhejjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0