< Till bloggens startsida

varför klagga på gamers?

Vi gamers har ett stort intresse av spel inte sant? Ni kanske gillar att ridda eller hänga med polare! Och sånt men vi gillar att spela det är inget fel på det! Det är presic som era intresen är det en hobby och det ska inte folk klaga på tycker jag! Är lite trött på att höra att man är nörd för att man sitter väldigt mycket på sin fritid framför burken! Spelar med vänner är azum tro mig! Jag själv åker ju på mycket lan och sånt! men gör det inte bara för att spela! gör det ochså för att jag vill träffa nya vänner och vänner man har spelat med! det är väldigt kul ni som aldrig har varit på nått lan jag ber er innan ni snackar skitt om lan och sånt åk på ett lan. Och va med ni kommer tycka det är kul ;) det tyckte jag puss på er alla där ute och specielt på min flickvän josefin<3


Kommentarer
josefinefalk

puss baby ...



jag älskar dej

2011-01-21 @ 13:47:48
URL: http://hhejjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0