< Till bloggens startsida

jag är glad att jag är den jag är!

Får ta så jävla mycket skit, angånde mitt utsende?! Vad är problemet jag är ful jag vet? Men vill ni själva höra det av andra? Nej kanske så kul. Som ni tror idioter vissa av er allifal! Varför kan inte jag stava till vissa ord? Fråga istället, för att påpeka det så fort ni blir sura på mig! Frågor tar jag inte illa up av! Svarar mer än gärna på er frågor! Men att påpeka nåns utsende! kommer jag alltig att vara anti. Så trött på det, väx up små fuckade ungar! Det där kom från hjärtat! Jag vill inte vara perfekt, fyfan vad tråkigt det skulle vara! Btw det går inte att vara perfekt för ingen är det? Btw R.I.P alla som dog i norge fyfan det är hemskt. Jag tycker så jävla illa om den där gubben som dödade alla! Man önskar man kunde göra det samma mot han som han gjorde mot dom! Men det funkar inte alltså shitt! Hur kan man vara så hemsk? Det va väl allt från mig ett tag framöver!
Skönt att få skriva av sig!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0