< Till bloggens startsida

Så gullig text skriven av min tjej! :$

Jag älskar dig och då menar jag det vi två föralltid. 
Att du är min det är en dröm för mig för det känns inte riktigt sant.
Du är liksom mitt liv.
Du fick mig från nere på botten till uppe på toppen.
Jag tänker minst på dig 110 gånger per dag, du finns alltid i mina tankar även i mina drömmar när jag sover.
Dina läppar mot mina det vore underbart.
Du är det bästa som hänt mig och när jag säger det ja då menar jag verkligen det.
Jag älskar dig verkligen..
Skriven av älsk till mig :$
Gulligt gulligt älskar henne mest!
Vad gör ni en dag som denna då? Själv ska jag väl iväg och bada kanske idag. Om mormor vaknar nångång! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0