< Till bloggens startsida

Festivaler i helgen!

Tjena lite aktiv måste jag vara så ni ser att jag lever!
I helgen blir det fett med drag på festivaler här i närheten, Bland annat petter september blir det live! Är så taggad hoppas på att se många ny ansikten och många jag känner nu, Alltig kul med nya vänner! =)


Så här ser schemat ut!


Torsdag - kolla in gatufestivalen!

Fredag - på dagen drar jag in en sväng till västerås och träffar emma på cityfestivalen! Sen vidare på kvällen till gatufestivalen och kolla swingfly,mustach, björn rosenström

Lördag - Drar till Västerås när jag har vaknat och hänger där hela dagen tills natt då kvällen bjuder på petter, september, och mycket annat kul :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0