< Till bloggens startsida

Inlägg från dreamhack summer 2011

Tjena är trött som ett svin så det blir inte så långt!
Allt började redan i fredags för mig
och isak, efter som vi är så roliga så campar vi sittande i stolar utan för dh från fredagen till lördagen! Sen på lördagen tog jag mig in först i d-hallen! Ganska mäktigt att va första besökaren i d! Men det va en camp. Sen va det chill ett tag, kan dra lite minnen jag kommer ha med mig efter det här eventet! Carl wowdansaren ;) becon beatboxen ;) skumdiscot ;) dansade på stora scen ;) träffades sötaste lisa, moa, felix och anton ;) Det va väl typ allt för den här gången!


*TACK FÖR ETT BRA DREAMHACK*





~VI SES IGEN NÄSTA DREAMHACK~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0