< Till bloggens startsida

Min dag har varit väldigt gladsam och väldigt ledsamt!

Dagen började med att jag gick och satt mig vid datorn, och checkade in på dreamhack.se! Såg då att jag hadde haft turen och varit en av alla vinnare. Så är med 2 vip biljetter till dreamhack! Kanske nte så mycket att skryta om men jag är glad! Sen va det väl att dra till skolan vilket va det jobbigaste dagen i mitt liv, Jag va tvungen att seja hejdå till alla! Slutar ju där nu saknar redan allihopa och specielt alla dom som va snällast! Men jag gick därifrån med jordgubstårta i magen vilket va gött! Och sen blev det china resturang med mormor efter allt gott i skolan, Dåligt betyg på den resturangen sejer jag bara! Men jaja nu är jag mätt och sitter här och skriver i min inaktiva blogg :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0