< Till bloggens startsida

bloggen är lite upptaderad!

Fått en ny vän eller ja börjat hänga i värkligheten också med elin! En riktigt snäll tjej... men från det till nått annat! Det är slut mellan mig och jessika. Men det funkade värkligen inte mellan oss, vi är vänner och kommer inte sluta umgås! Vilket jag är väldigt glad över! Kanske kommer kännas lite skumt i början om vi lixom hänger men sånt vänder! Menar hon hittar nån annan jag hittar nån annan. Livet går vidare... jag vill tacka dig elin att du kom ut den där kvällen/natten! Det betydde så mycket för mig. Ditt stöd önska jag kunde göra det samma för dig. Kommer alltid finnas hos er mina vänner! =)

Kommentarer
Elin Lundqvist

Haha var så lite så ;o

2011-11-06 @ 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0