< Till bloggens startsida

Dota 2 nyckel!

Nu får jag sitta och hoppas på att jag vinner 1 dota 2 nyckel! Sitter med och tävlar på playstar.se. Men man vet ju att man oftast aldrig vinner nått när man tävlar på nätet. Men man får väl hoppas...
Har ni det bra i kalla sverige? själv sitter jag i skrivande stund framför datorn ska snart ner till skolan! Vilket suger som vanligt bara slänga på sig mycket kläder och åka endå! Efter skolan blir det lan med dom bästa. Hoppas man får sluta tidigare så man hinner fixa allt innan lanet. Ska försöka flörta lite med lärarna! Men man vet ju hur det går. Är väl typ lika med att hoppa över idrotten som vanligt den suger ju så jag missar inget där!
Min qpad 5k is tha shit! Okej 1 till 10 på den 10/10 ;D bästa musen jag har haft ;D från 1 sak till en annan menart!
Men vad hände i helgen hos er då? Lan och almänt chill blir min helg. Så får vi inte glömma bort att det snart är dreamhack winter 2011, vilka är taggade vilka träffar jag där?
Så måste ju nån snäll dreamhackare försöka lära mig shuffla på dh med! Fan har alltid velat kunna det men det är så jävla svårt... :D Men nån snäll typ kanske kan lära mig den här gången. Fick ju höra att 2 killar skulle söka up mig och tejpa mig på dh mogna grabbar är dom typ 12? Hahaha men jag svär händer det så händer det!  Haha jag kommer hämnas då. Måste köpa in silver tejp till dh också! Och ja jag är taggad som fan på dreamhack nu. Glöm inte bort att jag ska blogga om dreamhack på... www.dhwbloggen.tk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0