< Till bloggens startsida

kan inte låta bli får bli ett till inlägg!

Spelat cs nu... det va fan länge sen! Funderar på att börja igen och den här gången faktist satsa på att bli bra! Det har jag ju aldrig varit riktigt kan man ju seja. Hehe men nu jävlar ska ta mig i skinnet och börja spela mer, några som fortfarande spelar cs? säkert ingen av er cs nördar som läser min blogg men endå! Jag börjar med lite public sen drar jag massa pcwer! När allt är igång så blir det cuplirr! Shitt vad jag saknar tiderna då man satt och höll i cuper och spelade andra cuper förfan vad kul det var. Killarna man lirade med va ju trevligast i värden fan. Men vi splitrades. Folk slutade spela och sånt! Men jag ska tbx som sagt... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0