< Till bloggens startsida

Lan hos mig efter 1 och ett halv år typ!

Idag hände det som inte har hänt på 1 år typ! Jag har ett lan hos mig... Händer inte varje dag senast var för typ 1 årsen! Det är så sjukt kul och att det är elin jag lanar med gör fan inte saken sämre ;) hon är underbar vän! Förfan vilka minnen vi har redan... :P
Det är sjukt vad kul vi har haft ;D
Ennu mer bilder från det här lanet kommer som vanligt up efteråt på photobloggen (vinzphoto.blogg.se)
För övrigt så har 11-11-11 gått förbi och vi lever vidare. Otroligt 3 gånger i år ska jorden ha gått under! Visst börjar det bli som en vanna? :P Haha och i skolan så var det jag som faktist såg när kl blev 11:11 hihi va coolt va? :D haha det va väl inte det länst blogg inlägget men det kommer väl ett längre i morgon när jag väl har vaknat! Drogar pk...
Nu ska jag klunka en till 3dje nu!
För övrigt är det sista natten i morgon jag ska ta hand om katten! Lite skönt men kommer sakna dom små fjantiga djuren! Och min underbara katt monami hon är så sjukt het ska ni veta ;)! Haha bjuder bild på henne här bara för att jag är så azum!
Elof är photograph ;D Kände att jag va tvungen att skriva det med... nu får ni nöja er!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0