< Till bloggens startsida

Min lördag lite kort då!

Dagen började när jag fick gå up kl 8a i morse, Elin skulle hem för morsan hennes ville det! Men själv va jag ju tvungen att gå up och gå med henne ut. Men inge problem med det! Fick hela sängen för mig själv efter det! Ingen tjej att hålla om då :/ men endå jag sov till halv 2! Sen satt jag vid datorn flera timmar... (en valig lördag) sen stack jag ner till katterna matade dom. Dom mådde bra och va glada över att se mig. sen va man ju nere ensväng i ungdomenshus men det har jag redan skrivit ju ;)! Men sen bar det av till elin efter man hadde fått lite mat i magen. Fixade mw2 åt henne! Nu är hon fast i det hihi gulligt med gaming brudar!

Sen!
när det va klart, bar det ju hem till datorn igen, pratat skype och spelat sen dess typ! Men nu ska jag väl också sova... Micke gick nyss och la sig så allt blev ju tråkigt vågar ju inte prata själv med den här läskiga skåne tösen! hehe liten fegis men endå. Jag är helt slut i morgon är det ju söndag vad händer då? Inte ett skit så jävla
sunkigt... :O
Vet bilden blev helt fail men elin lekte med  kameran så jag fick bli offret! När hon testade nya inställningar. Men vad gör det jag blir nästan aldrig bra på bild endå! Singel och sökande eller nått :/ datorn och mitt rum en vanlig dag i mitt liv! :/
Så sugen man blir på att ta sig en till pk! När man ser hela samlingen ovanför huvet på en! =) Men den får vänta tills i morgon bitti när man vaknar till liv igen... Nu ska jag stirra serie puss på er läsare kul att ni kollar förbi ibland på bloggen!

Kommentarer
Linn Ahlborg - Fotoblogg

SV: ja, mac är den bästa datorn enligt mig!!!

2011-11-13 @ 13:18:15
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
Linn Ahlborg - Fotoblogg

SV: Jag vet, men den här kameran är faktiskt riktigt bra. Du kan ju kolla "kvaliteten" på mina bilder. Den har 24x zoom också.

2011-11-13 @ 13:19:25
URL: http://linnahlborg.blogg.se/
VinZ

linn: oh låter väldigt grymt! Jag har bara 4x men kan zooma mer men då blir kvaliteten som den blir =) jag har en digital xD

2011-11-13 @ 13:20:59
URL: http://vinziiz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0