< Till bloggens startsida

ojoj 3 dagar kvar fan tiden går väl endå lite fort ;)

Jag blir bara mer och mer taggad... snart är det dreamhack! Det är otroligt! Fick ju ledigt torsdag fredag den här veckan så det är inge synd om mig ska gå i skolan måndag tisdag onsdag! Sen jävlar då sticker jag från fuckade enköping :D! Fick nyss ett sms av tobbe där det står (2 dagar kvar<3333333). Inte bara jag som är taggad nu! Förfan jag kan inte tänka på nått annat än dreamhack! Det är det som går i mitt huve första bilderna från dreamhack finns uppe på doms hemsida nu också! http://www.dreamhack.se/dhw11/2011/11/20/first-pics-from-dhw11/
Dj holger, DJ Ezitsuj, E-type, norlie & KKV, och många fler kommer jag se live på dhw! Det här kommer bli najs kan jag garantera! Ska nån av mina läsare ditt så kan ni väl dyka förbi min plats D19:23. Ska up kl 5 ungefär på torsdag morgon! Sen bär det av till sthlm. Sen åka swebuss i 5 timmar! Sen ska ni se sen jävlar blir det att spela i flera dagar. Träffa brudar, träffa tobbe, och badda och massor med mer ;D som ni kanske kan läsa är jag taggad. *GOD MORGON* Nu blir det skola! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0