< Till bloggens startsida

Pratar med jessika! och nån konstig andreas...

Dagen har väl gått ganska segt! Va ledig 4 timmar från skolan... Men det tackar man inte nej till! Jag åkte hem och sov för internet funkade ju fan inte när jag kom hem xD! Men så what sova är inte så dumt ;) Sen va det att åka tbx till skolan så va våran sista lektion inställd haha lyckad dag. Men sen har väl dagen gått ganska så okej. Taggat dreamhack mer och mer. :O Men nu sitter jag och flumar med andreas och jessika. För bim gick och la sig. Och för er som undrar så är jag tsm med min dator på fejan så fråga inga dumma frågor! xD

Kommentarer
jessika

haha nån konstig andreas!! hahaha den va bra vincent!! :P

2011-11-15 @ 23:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0