< Till bloggens startsida

Sitter i skolan nu, varit hemma typ hela dagen!

varit hemma typ kl 1 då stack jag tbx till skolfanskapet! Men vad ska man göra då? jag måste ju! Men man lär sig nått allifal det är det viktigaste. Förövrigt så taggar jag dreamhack nu! Allt är nästan fixat inför dh saknar typ silver tejp! Men sen har jag allt. Läsk och sånt skit köper jag på plats! Dreamhack i mitt hjärta! Kommer blogga där ifrån på www.dhwbloggen.tk. Hoppas många kommer följa den bloggen under den 24 till 27 ;D kommer upptadera så ofta jag kan! =)

Efter min dator lektion blir det hemgång igen! Hem och spela LoL... Om nu sista lektionen ens blir av! Lärarna har inte dykt up en :P Men jag är väl kvar till halv 3 eller när nu vi börjar xD livet leker :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0