< Till bloggens startsida

till dig Jecka! =)

Vet att du går varjedag och väntar på svar! Jag tänker på dig en hel del tro inte att jag har glömt bort dig! Vi måste ses snart. Och det är inte omöjligt att det blir vi snart igen, jag vill bara ta en paus men det är så svårt! Jag är orolig att du snart är borta ur mitt liv helt. Då är det försent! Men jag tänker hela tiden på hur det skulle vara att starta på nytt med dig. Men som sagt en paus sitter på sin plats just nu! Vi bråkade så mycket på slutet så det är nog det bästa just nu. Sen får vi se vad framtiden har att bjuda på! Hoppas att du orkar stå ut ett litet tag allifal :/<3
Vilken gullig hand ;D

Kommentarer
jessika

gud.. jag fick en tår i ögat av det här inlägget!!

jag tror inte att du har glömt bort mig, du bad om tid att tänka och jag ger dig all den tid du behöver :)

det e klart att vi måste träffas snart! saknar dig :)

tänker på dig ofta :)

det e lugnt, klart vi kan ta en paus.. det e lugnt för min del!!!

jag vet att vi bråka mkt i slutet, det va inte meningen, men det kommer nog inte hända igen... har i princip slutat äta tabletterna så jag e inte lika trött... så jag e mkt trevligare nu, min familj och bim säger det iaf :) men just nu så e jag ju sjuk, kan inte sova ordentligt och kan inte äta riktigt som vanligt, nästan inte alls... drf e jag inte mig själv, det e hemskt!! men jag hoppas att jag blir frisk snart!! :)

men aa vi får se vad som händer!!

jag kan stå ut ett tag till det lovar jag! :)

2011-11-14 @ 11:25:52
VinZ

du är underbar tjejen! =)

2011-11-15 @ 08:01:39
URL: http://vinziiz.tk
jessika

du e också underbar :) <3

2011-11-15 @ 13:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0