< Till bloggens startsida

Tråkigt allt är nu tänker bara på 1 sak :D

*DREAMHACK*
Du är mitt allt mitt kära dreamhack... nej skoja men jag är pepp som fan ;)! Tittar bara på dh filmer nu och skriver bara om det och jaaaa jag är pepp! Dessutom såg jag massor nyheter från dh som gjorde mig så mycket gladare :D ska slåss för att få en beta nyckel till nya cs! Och just nu kanske ni undrar vad jag gör ;)! Photoshopar i skolan ;D skulle göra nån film rulle med bilder lite skoj kanske :P klar före alla andra så jag fick lite tid över att skriva. Alltid jag som är klar först konstigt? ;) haha 

Snart ska man hem och spela tills ikväll då jag packar ner allt! Kanske drar ner stolen redan när jag kommer hem och kör på klaff stol sista timmarna! :P för den är krångligast att packa! Men vi får väl se vad som händer :P idag packar jag för att i morgon köra ner sakerna till mormor. Eller så kanske jag kör ner dom redan ikväll :P vet ej ska prata med min bästa mormor. Som tänker köra up pryllarna to sthlm ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0