< Till bloggens startsida

Cha nu är det så att jag är bäst ;)

Idag har man varit på t-centrealen, varit i hässelby, vairt på ett tåg hahaha listan är lång ;)! Nu sitter jag här ensam i mitt mörka rum och saknar älskling... Snackar med en cod nörd till bim och väntar på att älskling ska komma in på skype! Lär ju ta tid för henne att göra det då hon springer runt i sthlm med sanna, camilla troligen. Men ni ska veta att hon är sveriges underbaraste flickvän och inget kan ta henne ifrån mig! Hoppas att det aldrig kommer ta slut men saker och ting kan man ju inte garantera! Tuvär men vi är i nuet och det funkar perfekt ;D Det va ett lite längre blogg inlägg på grund av att jag har varit borta i hässelby! Har också tagit över min första turf punkt det ni ;) Stolt eller nått. En sak till betala aldrig mer för att åka första klass på sjs tåg ingen skillnad och man får ingen tillgång till internet. Helt sickt asso fifan!//VinZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0