< Till bloggens startsida

donken på natten kan livet bli bättre!

alltså förlåt för det deppiga inlägget! Jag va väl inte helt nykter när jag skrev det. plus att det hadde strulat lite med tjejen där. Löser sig nog i morgon skrivit 1 pm på fb! Nu så ja vad ska man seja livet flytter vidare. Nya tag i morgon nu ska jag sova! och som rubriken lider jag va förbi donken på natten! Sjukt gott gjorde mig lite bättre mådde ju så jävla illa ett tag!! Men har ingen annan än mig själv att skylla på! God natt nu deckar jag i min sköna säng! Önska jessika låg brevid mig nu älskar dig gumman av hela mitt hjärta!<333 dessutom länkar jag som fan tills jag åker till sthlm. och träffa denna skönhet!<33 
Gjorde en fjortis bild på mig btw måste bara vissa den på bloggen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0