< Till bloggens startsida

Faaaan! :'(

Hon gör allt för mig följer med mig på alla möten angånde skiten som har hänt och ja hon är värdens bästa mamma!
Sen så läggs allt bara ner, risken fanns ju! Men inte trodde jag att dom skulle göra det. Förstår inte riktigt varför när ska skiten sluta. Jag va rädd för att det här skulle hända när jag kom tbx till skol verksamheten och mycket riktigt vad händer inte om inte det! Hoten och sånt är tbx... jag själv blir allt starkare för varje dag som går men jag är fortfarande alldes för svag för att tåla sånt här! Jag blir så sjukt ledsen inombords. När jag ser hur skolan är idag! Skolorna borde tagit hand om sånt här för länge sedan... Allt dom gör gör dom lite väl sent när man har fått leva med det ett tag! När saker går för långt då börjar dom se. Och ja vissa tar det som ett skoj till och med känns det som! Menads andra lyssnar på mig och tar det alvarligt! Tycker faktist min mor ska ha massa creds för allt hon gör för mig. Älskar dig mamma<3
*skriver det här med en tår rinande från ögat ner på kinden*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0