< Till bloggens startsida

Frågestund med mig själv!

Är du singel ? Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? nja jag brukar kolla bort sen kolla tbx ;)
Hur många har du varit kär i? många...
Är du kär just nu? ja jessika vet du vem?<3 ;)


- Tio frågor om dig själv

Namn? Vincent Westerberg...
När fyller du år ? 11 maj
Några piercingar? naa bara hål i örat som typ inte använts på evigheter
Vad har du på dig just nu? t-shirt, strumpor och disel jens märkes killen här you know ;)
Vilken årstid är bäst? Vintern för då kan jag åka blades fan vad jag saknar det!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Att vakna up brevid älskling<33
Vad tycker du mest om hos dig själv? min lilltå

Vad är du bra på? Leksaker:
devilsticks, diabolo... hmm spel: LoL, CS Det är väl saker jag är bra på :P
Vem älskar du mest på denna jorden? familjen, vänner och min girlfriend ;)!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? bäst är när jag sover brevid älskling! 

- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? min dator? :O
Vem är den roligaste av dina vänner? alla e lika roliga men på sitt egna sätt!
Vem är snyggast av dina vänner? självklart jani med hans magruttor *host*
Vem är mest partyprisse? Micke för han har man aldrig träffat nykter!
Vem är den du helst har filmkväll med? min Flicka!
Vem av dina vänner är mest "evil"? Bim så klart när hon ska peta på mig O__o

- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast? Svår fråga men tror det är mamma och daniel
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? nja pratar inte så mycket med min farsa
Vem är farligast i din familj? ingen är rolig ;D
Vem ser roligast ut i din familj? katten ;)
Vem är coolast? Jag såklart!!
Har ni något husdjur? yes
Mest gemensamt med? daniel om jag får räkna han till familjen :D
Underhållningen? Jag ofc ;)
Sover du oftast med? min kudde
Roligaste kvällen med familjen?
i dont know alla kvällar är nästan roliga

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
Blivit utelåst från en lektionen bråkat med lärare ja det vanliga =)
Vad ska du göra nu? prata en stund till med min flickvän<333
Har du gjort något dåligt idag? ja jag drog från en lektionen!
Vad har du ätit idag ? allt du inte har ättit? :O
Har du duschat idag? jafan en snabbdusch innan jag drog på möte
trött nu? hyper* ;)
Vad händer i morgon? ska till skolan och sen hem :O
Går du i skolan? jafifan
Har du varit i skolan idag? jaa :(

- ANNAT

Hur mår du just nu? super fast lite halsbränna
Har du piercat dig? ne bara hål i öronen
Är du hungrig nu? nepp åt nyss
Vad är klockan just nu? 21:36 ska väl dra vid 23:00 ;)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook, blogg.se

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?
Mamma
Vem ringde du senast? jani
Vem sms:a till dig senast? Jessika, älskling
Vem sms:a du till senast? Jessika, älskling


Hur länge sen var det du träffa din morsa?
1 timme sen innan hon la sig och sov? :O
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nån vecka sen om inte mer


övrigt

gillar du punk?
nee
Har du sminkat dig idag? jaafan brunkräm som fan *eller inte*


KÄRLEK
Är du kär just nu?
Ja :)
Har du kysst någon idag? Ja min dator vadåra?
Har du ett förhållande? Jaa :)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? kan fan inte lova att jag inte har gjort det har för mig att jag inte har gjort det ?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? ha ett förhållande helt klart.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej men andra har mot mig...

Vem sov du senast bredvid? MIn älskling Jessika<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0