< Till bloggens startsida

Skola nudå :/

Fick en enkel uppgift skulle leta up några bilder på spel. Easy som fan nu sitter jag vid datorn i skolan och tråkar! fick även höra att älsklings tumme som har haft så jädra ont va ganska okej inge värre skador! Tur det ;) och ikväll kommer hon hit ska bli så mysigt att träffa underbaraste igen! Sjukt vad man kan sakna nån! Hoppas alla har en bra dag för det ska jag ha! Kommer ett nytt inlägg i efter middag tror jag bestämt... Så ni får klara er ett tag med det här! funderar även om att göra en guid åt noobs som inte vet hur man gör en header och sånt =) bara så att jag slipper hjälpa allt och alla! Men det får bli nått längre fram just nu orkar jag inte! Dreamhack bloggen med muzze måste gå först. Den kommer bli azum som fan, det kan jag lova!ohh sexy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0