< Till bloggens startsida

har inte så många läsare men jag upptaderar endå nudå ;)

Sitter på lan dunkar musik i lurarna... Livet leker jag är glad att det är datorn och jag för alltid ;) Älskar att lana fan! Vill ni lana med mig så bara kontakta mig. Helst över 13 då jag tycker många är ganska omogna under 13 ;) Haha ni vet p12or vad jag pratar om ;) Isak försöker fixa nått på nätverket jag ska få massa bilder som kommer hamna på min bild blogg! Det blir nog bra vad tror ni? kolla in på vinzphoto.blogg.se! Där ska jag bli mer aktiv mot sommaren/våren den ligger just nu på hall is! Men tbx jag sitter på lan här hos isak igen efter 1 halv år uppehåll från lanandet här. Det är så kul att återförenas med isak vi har typ inte hängt så mycket! Men alltid kul att vi börjar hänga igen åland på sportlovet. Lovar mycket roliga bilder där ifrån. Och massa nya energydrickor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0