< Till bloggens startsida

Nyår blev lyckat fast nisse den ja saken!.. läs vidare där nere.

Allt va planerat och spikat, fest hos nisse... Fast när det närmade sig stänge han av mobilen skit i mig bara tänkte jag! Så det blev att festa hemma. Och tror ni inte att det kom massa trevligt besök hit också jofan. Det läskigaste nyår jag har varit med om. För när vi skulle gå ut till planen och sjuta up raketer fick jag nästan 1 i huvet och va livrädd att jag skulle få det! Folket kunde inte använda dom för 5 jävla ören! Hoppas nån av dom fick en i huvet... nej men ni vet vad jag menar man blir så sur på sånt skit! Nej men nyår blev riktigt bra! Förutom det. Danne w fick ju sjuta up min tårta ;P riktigt fint va det, han älskar raketer och han hadde tändaren blev så då bara helt enkelt! :) men ja allt va värt pengarna och jag hadde sjukt kul. Natti nu ska trött vinz gå till sängen och sova. I morgon ska jag leta vante och mösse för det glömdes kvar vid fottbols planen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0